מיזם הספריות של ממלכת התורה מגיע ל'אסף הרופא'

    "ראשי בית החולים אסף הרופא", סיים הרב, "משתדלים גם באמצעות תרופות בשר ודם, וגם מאפשרים את רפואת התורה לכל דורש"
    צבי הדס No Comments on מיזם הספריות של ממלכת התורה מגיע ל'אסף הרופא'
    בית חולים אסף הרופא • אילוסטרציה צילום: פייסבוק
    "ראשי בית החולים אסף הרופא", סיים הרב, "משתדלים גם באמצעות תרופות בשר ודם, וגם מאפשרים את רפואת התורה לכל דורש"
    8:58
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on גנזך קידוש ה': השואה – ערכים; לא רק סיפור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כינוס מרגש נערך השבוע בבית הכנסת של בית החולים, בחנוכת ספרייה תורנית עשירה ומפוארת.

    בכינוס השתתפו הגאון רבי יהודה דוד וולפא שליט"א רבה של ראשון לציון, הגאון רבי מנחם מנדל פומרנץ שליט"א ריש מתיבתא 'עוז והדר', הגאון רבי אברהם יעקבזון שליט"א רבה של באר יעקב, הרה"ג ר' פנחס פרנקל שליט"א ממונה ארצי על ענייני דת במשרד הבריאות, ובכירי הנהלת בית החולים, ביניהם: מר יפתח אילן המנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי, וסגנו מר יניב פוגל, ובכירי רופאי בית החולים ד"ר אנדריאס בוקס, ד"ר ברנרד וד"ר ברסלבסקי, הרב משה קורניק יועץ לענייני המגזר החרדי בבית החולים, והרב יוסי מרגלית מנכ"ל "רפואה שלמה" לייעוץ רפואי.

    פתח והנחה את האירוע הרב הראל פדידה, שהביע דברי תודה והערכה ל"ממלכת התורה עוז והדר", על הספריה המפוארת שתביא תועלת למאות יהודים שנמצאים כאן בכל ימות השנה, שבתות, חגים וימי חול, ומבקשים גמרא או ספר תורני להשכיח בו את חששם או למצוא מרפא בין דפיו.

    ראשון לדוברים הוזמן הגאון הרב וולפא שדיבר על רוממות התורה והשמירה על גדרי הדת, שמרפא וצדק בכנפיה. "ראשי בית החולים אסף הרופא", סיים הרב, "משתדלים גם באמצעות תרופות בשר ודם, וגם מאפשרים את רפואת התורה לכל דורש".

    הגר"א יעקובזון דיבר על הזכות הגדולה של הנהלת בית החולים, שקיבלה בימים אלו אישור הלכתי לעירוב-שבת למהדרין, ובירך את ראשי ממלכת התורה 'עוז והדר', שעושים כל שביכולתם להפיץ תורה בכל מקום ולהרבות חיים.

    את המשא המרכזי נשא הגאון רבי מנחם מנדל פומרנץ שליט"א, שהזכיר כי "יש הרבה דרכים ללמוד את התורה, אבל חובתינו למצוא לכל אחד את ההבנה המיוחדת שלו בתורה הקדושה, בשפה שתהיה מיוחדת לו. בזכות נשיא המכון הגאון הצדיק רבי יהושע לייפער שליט"א זכינו לההדיר מחדש את ספרי רבותינו בעלי התלמוד ובעלי ההלכה והאגדה, בכמה וכמה מיני פנים חדשות, להסביר ולבאר לכל לומד באופן המיוחד לכל אדם".

    הרב פנחס פרנקל הממונה על ענייני הדת בבתי החולים הביא את ברכת הנהלת משרד הבריאות, ואחריו נשא דברי ברכה הרב יהושע ננקנסקי נציג וועד העירובין.

    בסיום האירוע, הוענקו תעודת הוקרה מטעם המרכז הרפואי 'אסף הרופא' לממלכת התורה 'עוז והדר', על המיזם ועל פעילותם להרבות תורה בכל מקום ומקום.



    0 תגובות